درباره ما

درباره ما

گروه صنعتی آکوا  پس از ٥ سال سابقه مفید اجرایی در امور ساختمان، در سال 1392 با محوریت ارائه خدمات بهینه در زمینه طراحی و تجهیز سرویس های بهداشتی و مدرنیته کردن تجهیزات و با هدف جلب رضایت مشتریان  محترم تأسیس گردید.

توانایی متخصصین خبره این مجموعه در تشخیص نیازهای اصلی مشتریان و پیشنهاد بهترین گزینه ها جهت اجرا با توجه به سلیقه،میزان بودجه و نیاز مشتری از جمله وجه تمایز گروه صنعتی آکوا در مقایسه با رقبا می باشد..

مهندسین و متخصصین ما، با برنامه ریزی در زمینه طرح اجرایی پروژه و  با تمرکز بر خلاقیت و استفاده از المان های روز دنیا سعی در ارائه بهترین خدمات جهت زیبا سازی سرویس های بهداشتی که ارتباط مستقیم با سلامتی شما و خانواده محترمتان دارد. ترکیب خواسته مشتری محترم و ارائه پیشنهادات از سمت متخصصین آکوا، جهت استفاده بهینه از تجهیزات مناسب، ما را به طور انحصاری پیشرو در زمینه طراحی فضا های بهداشتی و استفاده از سیستم های نوین و به روز دنیا کرده است.

 طراحی و نصب تجهیزات تو کار، شیرآلات مدرن  با استفاده از با کیفیت ترین برندها با نگاه اقتصادی در طراحی، در نهایت زیبای و سلامت را به شما مشتری عزیز هدیه می دهد. .

توانایی ما در درک نیاز های مشتری و انتخاب بهترین گزینه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری آکوا را از دیگر شرکت ها متمایز میسازد.

تیم فروش و طراحی آکوا جهت هرگونه مشاوره و خدمات با تمام توان و پشتکار در خدمت شما مشتری گرانقدر میباشد.

اعتماد شما با ارزش ترین دارایی ماست.

گروه صنعتی آکوا